Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Duitse rechercheurs: ‘Maak einde aan cannabisverbod’
Collapse
X
-
Het gaat enkel over medicinaal gebruik, geen recreatief.
Ik denk dat we vooral moeten oppassen met een legalisering van mediwiet in wiens handen dat terecht komt.
In BE hadden MS patienten geklaagd dat ze veel wettelijke problemen ervoeren met hun medisch gebruik. Ze hebben nu een gepatenteerde spray waar cannabis in zit. Dat spul werkt niet zo goed als je wiet recreatief zou gebruiken, maar nu heeft de overheid wel medicinale wiet voorzien en kunnen ze de medipatient die zijn eigen wiet kweekt ten volle kloten. Want er is een medische variant en recreatief is foei.
Ik verwelkom dit initiatief niet. En al zeker niet als het van globalistische moslimknuffelaars komt.
Het zijn volksverraders eerste klas die u kloten waar ze kunnen. Ze geven ons dooie mussen. Dat ze ze van de eerste bijhouden en ons gewoon laten doen? Alsof wij een bemoederend vingertje nodig hebben?
Een regering die cannabis verbiedt maar wel alcohol aan minderjarigen schenkt neem je toch sowieso niet serieus? Verzet is mijn inziens legitiem. Als mensen nooit in verzet kwamen hadden we nu nog steeds lijfstraffen. Mensen die jaar en dag cannabis verboden moeten nu echt niet mee op de trein springen.
In de illgaliteit is de kwaliteit van cannabis alleen maar toegenomen, regeringen gaan dat proces omdraaien.Last edited by Organisch; 5 March 2018, 07:56.
Comment